2013. 10. 13.

00. Prológus

Kedves Olvasóim!
Igaz, hogy november elején kezdődik meg Cara Alvord története, de úgy gondoltam, hogy ezzel a rövid prológussal, amit hívnék infónak a sztoriról, ismertetőnek vagy csak simán egy gyenge, semmi lényegre törő valaminek. :D Köszönöm a bizalmat szavazó 8(!!!!!) olvasónak, egyszerűen elképesztőek vagytok. :) <3 Lépjetek be facebook csoportomba (KATT KATT IDE) ahol kedves emberek várnak, garantálom! Remélem, hogy hagytok pár kommentet, hogy mi lesz a csavar szerintetek vagy mire számítotok a sztorival kapcsolatban. :) Kellemes olvasást!
Ölel titeket, Zsuu .xx

Prológus


One Step At Time
Az időjárás, mint mindig Londonban, esős és szeles. Már megszoktam, ezért is imádom annyira! A szél lágyan simogatja hajamat, egyenes az arcomba. Ujjaimmal minden próbálkozásom fölöslegesnek bizonyul, a szél győz. Válltáskámhoz nyúlok és előveszem a napszemüvegem majd feltolom a fejem búbjára. Körbenézek az utcán, ami zsong a sok diáktól. Igen, biztosan megérkeztem ide, a London Arts főiskolába. Alig vártam a középiskola utolsó napjaiba, hogy megérkezzen a levél. Otthon ültem, bőgtem és téptem a hajam, mivel nem érkezett semmi. 
A nyári szünet közepén lehetett, mikor szomorúan gyalogoltam barátnőmmel a strandra. Anya hívott, hogy levelem jött. Nagyot sóhajtottam és mielőtt elolvastam volna, elmentem szórakozni. Akkor azt sejtettem, hogy elutasítanak és túl gyávák voltak eddig írni.. de nem így lett! Felvettek és elnézésüket kérték, hogy későn értesítettek. Én voltam a legboldogabb ember.. és most is az vagyok. Mint kisgyermek a karácsonyi ajándékainak, úgy örülök ennek az egésznek. Mások utálnak iskolába járni, de én.. kiskorom óta modell akarok lenni és ezt nem fogja megakadályozni, senki.

Nagyobb és sietősebb lépteket teszek az iskola épülete felé. Egyre sűrűbben gyülekeznek a diákok, bizonyára már másod vagy harmadévesek. Mosolygok és remeg a kezem. Egyre izgatottabb leszek és érzem a szúrós pillantásokat testemen. Nem zavar, egy készülődő modellt nem irritálnak az ilyesfajta emberi megnyilvánulások. Sőt! Ha figyelnek akkor az csak jót jelent. Az emberek rád szánják azt az egy - két másodpercet a drága idejükből. Magabiztosan mosolygok immáron. A lépcső első fokára lépek. A farmer megfeszül lábamon minden egyes lépésnél. Az eddig kezemben tartott telefont zsebembe süllyesztettem és kinyitom az iskola kapuját. Mennyi ideje vártam már ezt! Igen, Cara, mostmár elmondhatod. Modellnek tanuló, főiskolás diák vagy! 

14 megjegyzés:

  1. Drága Zsuu! :)
    Első feliratkozó, első kommentelő. De jó nekem. :)
    Éppen befejeztem a töri témazáróra való töménytelen magolást és jött ez a rész, mint a nyári zápor. Nem számítottam a Mistake prológusának publikálására, de hidd el, én vagyok a legboldogabb, hogy ez bekövetkezett. Igazából a trailer alapos 'átrágása' után csalódott voltam. Se szöveg, se semmi apró gondolatfoszlány. Nem félreérteni, a trailer igenis ütős lett, de kíváncsi énem jelen esetben is felszínre tört...
    De most eljött ez a nap is. És imádtam. Minden egyes négyzetcentimétert a bejegyzésben. Cara személyisége már itt-ott megcsillant, tetszett a magabiztossága és hogy hidegen hagyja a mások szúrós pillantásai. Bravúros a gondolatvezetésed és kedvem támadt suliba menni. Ezt is megéltük. Sok izgalommal várom az első részt! xoxo Elsa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Elsa! :)

      Elsőnek is részvétem, hogy történelmet kellett tanulnod. Tudom milyen rossz már maga a tantárgy, de nekem is jól szokott esni egy kis pihentető olvasás a sok évszám után. És, hogy Te az én blogommal frissítetted agyi kapacitásod... nagyon hálás vagyok érte! :)
      Nem tudom elégszer megköszönni amit írsz, amit teszel.. és tényleg Te vagy az elsők elsője. (xd) Novemberben publikálom!! :)

      Ölel, Zsuu .xx

      Törlés
  2. Kedves Zsuu!:)
    Nagyon tetszett a prológus, nem akármilyen történettel állunk szemben. Várom az egész történetet, már most imádom:)
    Meglepi nálam: http://onedirectionandlovestory.blogspot.hu/p/dijak.html
    Üdv: L*encii.~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága L*encii.~! :)
      Örülök, hogy tetszett és remélem nem fogok neked csalódást okozni a történettel. :)
      Nagyon szépen köszönöm, sokat jelent :) Xx
      Ölel, Zsuu .xx

      Törlés
  3. Szuper!! Alig várom a kövi részt! :D

    VálaszTörlés
  4. Drága Zsuu!
    Tőled mindig tökéletes munkákat olvastam, és ez is annak bizonyul. Imádom Cara-t és Harry-t is, így biztosan olvasni fogom a soraidat.(:
    Kíváncsian várom már a novembert, hogy mit hozol ki ebből az egészből, hisz amit te írsz az csak jó lehet.(:
    Ölel, Vivian J. Walker

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. U.I.: A fejléced és a design valami csodálatos!*-*

      Törlés
    2. Drága Vivian J. Walker! :)
      Hát az, hogy tökéletes abba belekötnék, de nagyon jól estek szavaid, köszönöm szépen. :)
      Remélem, hogy nem fogok neked csalódást okozni ezzel a történettel, megpróbálom a legtöbbet kihozni belőle! :)
      Köszönök mindent, nagyon sokat jelent!! <3
      Ölel, Zsuu .xx

      Törlés
  5. Drága Zsuu!
    Rengetegszer találkoztam már a blogjaiddal, de bármennyire is szerettem volna, sosem találtam arra megfelelő időpontot, hogy nekikezdjek bármelyiknek is. Végül sikerült.
    El sem tudod hinni mennyire vártam már, hogy felkerüljön erre a blogra valami, mert a Payzer-es blogon való felzárkózásom után rájöttem, hogy csodálatos író vagy! Most pedig végre elolvashattam a prológust. Nem csalódtam.
    Kíváncsi vagyok, hogy mit hozol ki a sztoriból.
    Lily J. S.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Lily Jade Smith! :)
      Köszönöm, hogy szakítottál időt a blogjaimra és, hogy még kommentet is hagysz magad után. :)
      Húhaaa.. csodálatos.. hát belekötnék ebbe, de mindegy is. Örülök, hogy tetszik! :)
      Őszintén.. én is kiváncsi vagyok. :D
      Köszönök mindent, sokat jelent! <3
      Ölel, Zsuu .xx

      Törlés
  6. Nagyon jó lett*---*
    vár nálam egy meglepetés: http://louteasdele.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, majd nemsokára kiteszem :)
      Ölel, Zsuu .xx

      Törlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés